When will I learn?

"Är det någon som vill ha kaffe?" "Ja tack!" svarar jag glatt och häller i mig en kopp. Ångrar mig dock snabbt, kaffe och stressmage hör inte ihop, speciellt inte innan frukost. Att jag inte kan lära mig?

Kvällen igår var iaf mycket trevlig! De där Chalmeristerna var inte så farliga trots allt! Det åts en massa tacos och cheesecake, spelades spel (jag och Oskar vann...!), tittades på OS, hängdes i soffan och snackades en hel del. Med andra ord en mycket lyckad kväll! Måste säga att det är ett gäng riktigt glada och trevliga människor som jag fått äran att lära känna! Trots att de verkar vara ett ganska sammansvettsat gäng så är det inga problem att komma som nykomling och utböling, till och med en blygis som mig trivs!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0