Biljetten till Sälen är bokad!

Japp ni såg rätt, jag ska upp till Sälen igen, och det snart. 12 december går Fjällexpressen upp till Tandådalen med mig i den!!! 2 hela veckor får jag där uppe med min syster, hennes sambo och deras underbara lilla dotter!!! Den 22a kommer även mamma, pappa, mormor och moster upp så att vi kan fira jul i snön! Åh jag längtar verkligen!!!!

Det enda tråkiga är att jag måste vara ifrån mitt hjärta i två veckor... men vi ska nog klara oss, tur att Skype finns ;) Vi firar för övrigt vår 4 månaders dag idag! Fast fira den, det ska vi göra imorgon. För älsklingen min sitter på skolan med en massa skolarbete och jag ska strax åka till jobbet. Sista jobbkvällen innan jul... känns både skönt och tråkigt. 

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lillasyster! Vi ser fram emot att va i sälen med dig!!! och ellen vill nog bita dig med sin lilla tand.

2010-12-05 @ 20:50:17

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0