Imorgon är det Valborg

Japp, om det nu skulle vara så att någon hade missat det menar jag. Jag tänkte börja dagen med en tur ner på stan! Behöver till banken och så vill jag ta en tur förbi H&M och sen om jag kan köpa något för mitt presentkort som jag fick i 25 års present! Sen är det jobb som gäller fram till 21, vilket betyder ingen Cortege för mig. Tråkigt men med tanke på vädret så är jag rätt nöjd med att få vara innomhus. På kvällen väntar Chalmersfesten! Ska bli grymt kul, 8 dansgolv, 11 barer och The Sounds som spelar. Desstom ska det vara hoppborg, rodeo och allt vad det var. Tror det kommer bli grejt!

Men innan dess borde jag sova. Gick upp 4.15 idag och inte sovit sedan dess. Ibland är jag lycklig över mina arbetstider :P Men å andra sidan slutade jag ju 13.30 idag. Så det finns ju en bra sida med det hela också.

Men nu är jag tröööööött! Kommer nog däcka här i min säng snart, men det gör inget, redan satt klockan hehe. Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tess

E faktiskt lite avundsjuk på dig!!! Den där hoppborgen hade jag velat testa!!! Okej 8 dansgolv e ju inte fel det heller ;) Miss u <3

2010-04-30 @ 09:13:34
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0