Trött, frusen och irreterad

Har jobbat färdigt för idag tror jag, annars har jag ju inget att göra nästa gång :P Försökt få tag på en person som skulle ringt igår men inte gjorde det. Gillar inte när personer säger att de ska ringa och sen inte gör det, speciellt inte när det är ett jobbigt samtal som väntar. Speciellt inte när personen gör samma sak om och om igen så jag måste jaga honom/henne. Jag har ju telefonskräck! Typ ...

För övrigt är jag trött och lite småfrusen, så allt är som vanligt. Ont i armen gör det efter sprutan med men inte värre än att jag klarar av det! Får man sova middag resten av kvällen nu? Eller iaf fram till Idol. Tänk vad underbart, först sova gott på soffan och sen vakna upp till att Idol börjar och det finns räkor samt vin på bordet... önskedrömmar!


Tänk om dessa underbara dessutom kunde sitta vid bordet med mig?!

Kommentarer
Postat av: Tess

saknar dig med sötis =)

Puss

2009-11-20 @ 20:13:37
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0