Hoppsan hejsan nu händer det grejer!

Se där ja! Idag hämtade jag ut ett nytt modem till mitt mobila bredband, det har varit inne för lagning så nu fick jag ett helt nytt istället. Och peppar peppar men det verkar som att det fungerar som det ska igen! Så nu kanske det dyker upp lite fler bilder och inlägg.



10-kronor frukost på IKEA, inte fy skam!


Nathalie shoppade en del...


...medans jag shoppade lite mindre!

Medans är förövrigt tydligen inget ord i svenska ordboken :P Jag och Nathalie fick oss en utskällning av vår handledare för c-uppsatsen för att vi hade råkat skriva det en gång på ca 40 sidor... Jag tänker använda det en massa endå för jag tycker det är ett bra ord!


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0