Far och flänger

Inte bara på internetfronten det börjar hända grejer! Flänger runt med pappa och fixar saker hit och dit, fått lite mera jobb och allt känns lite ljusare!! Dock är det inte många timmar eller någon fet lön som kommer trilla in, men erfarenhet är nog så bra det med!

Därimot så händer det inget på tentaresultatfronten som vanligt. Verkar som att de andra fått reda på resultatet men inte jag, förstår inte varför det alltid ska vara så. Men jag ger dem imorgon att rätta till det på innan jag tjatar på dem. Var ju lättare när jag bodde i Halmstad och kunde gå förbi skolan ... men det ska väl lösa sig!


Pyssel!

Nä nu ska jag fortsätta att läsa i handboken för SPCS! Jag vet, jag är en nörd ;)

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0