Bildlöst

Jag ger upp, det får bli en blogg utan bilder tydligen. Vet inte om det är blogg.se som är långsamt eller om det är internet, eller kanske rent av en kombination, men funkar gör det inte iaf. Väntar på ett nytt modem från Telia efter det händer det förhoppningsvis grejer!

Har iaf haft pysselhelg med mamma! Suttit hemma hos henne och pappa hela helgen och scrappat, myst och haft det trevligt! Fått middagen serverad och tvätten tvättad. Det här med att bo hemmifrån men i Göteborg verkar vara en bra kombo ;) Blivit riktigt bortskämd!

Idag har jag och pappa varit en sväng hemma hos mig för att riva lite tapet och annat men nu är vi tillbaka hemma igen. Tänkte sova här en natt till, så bra som det är här haha! Nä men det är roligare med lite sällskap :) Ska jobba lite med, sortera papper och lite annat.

Nä jag ger verkligen upp med bilder, har försökt att ladda upp en bild hela tiden som jag skrivit inlägget plus lite innan det med, men inte har det kommit någon bild.

Om man skulle ta och kolla lite jobb med...

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0