Nattdejt!

Haft Nathalie här sen igårkväll!!! Vi möttes på bussen efter mitt jobb och så följde hon med hit för en nattdejt! Så man får göra när man inte har tid att ses på dagen :) Hade med mig fyra filmer så vi la oss i sängen, kollade på film och drack cola!! Jätte mysigt! Under sista filmen somnade vi dock båda två, då hade klockan hunnit bli en del! Just det ja, först delade vi på en pizza med som söta Nathalie bjöd på :)

Blev en sovmorgon imorse för vi var rätt trötta båda två! Men nu har Nathalie gett sig av till jobbet och jag ska sätta fart med lite julpyssel och annat här hemma. Ska kolla klart den sista filmen med, bron till Terabitia.


Nathalie snygg för jobbet och jag ... färdig för pyssel :P

Kommentarer
Postat av: anna

hej darling!!!

Verkar som om du hade en mysig natt i söndags! =) själv drunknar man i skolarbete... saknar dig.

du är bäst!!

Pussas!

2009-12-15 @ 20:37:06

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0