Inte många dagar kvar till jul!

Tycker har varit dålig aktivitet på Bloglovin nu på senaste, både Foki och Blondinbella är ju ute och reser :P Men kom på att jag kanske skulle ta och uppdatera min egen blogg innan jag började klaga allt för mkt :P Hehe! Nu är det inte många dagar kvar till jul. Och är jag klar med alla julklappar? Självklart inte... Ska in till stan om en stund och försöka få ihop det sista innan jag ska på julkonsert. Mammas kör som sjunger! Morgondagen hade jag tänkt skulle gå åt till att städa och massa annat men chefen ringde så det blir 8 timmars jobb på videon istället. Behöver pengarna så jag tackade snabbt ja, frågan är bara hur jag ska hinna med allt nu? Men men, det löser sig alltid ... Malin får väl städa när hon är här och matar Lasseman ;) Hehe! Nä jag ska väl hinna med det också, kanske inte så noga som jag hade tänkt bara.

Snart några dagar i Sälen och sen hem och fira nyår!!! Kommer att ha fullt hus här men det ser jag bara fram emot :) Nu ska jag bara lyckas övertala Anna också ... så Anna, blink blink fjäsk fjäsk ;)

Nä om man skulle ta och göra sig klar för att gå ut i vinterkylan snart!!


Dessa två underbaringar kommer upp iaf! :D

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0